piątek, 28 października 2016

Poznaj Spajkiego bliżej !

Cześć wszystkim :)
W tym poście chciałabym, abyście trochę poznali Spajkiego, czyli jakiej jest rasy, w jakim jest wieku, jakiej jest maści  itp. więc ZACZYNAJMY !

Spajki to pięciomiesięczny foksterrier krótkowłosy. Jak widać na zdjęciach, jest biały z czarnymi uszami i plamami na całym ciele. Na pyszczku ma trochę brązu. Ma obcięty ogon.
Jego charakter jest BARDZO zmienny. Raz przyjdzie do ciebie, zacznie się przytulać i lizać po rękach, a innym razem skoczy z zębami i będzie próbował cię zabić XD
Na znane mu psy reaguje dobrze, mam tu na myśli zabawę. Na obce psy już trochę gorzej. Zobaczy psa, zastygnie w miejscu po czym leci na niego jak rakieta.
Jeśli chodzi o ludzi, jest bardzo podobnie. Jeżeli kogoś zna, to skacze i chce się bawić. Jeśli natomiast kogoś nie zna, to szczeka i warczy. Sytuacja z ostatniego spaceru : Idziemy ze Spajkim do lasu, i kilometr dalej idzie jakaś pani, a Spajki stanął w miejscu, gapi sie na nią, po czym zaczyna biec w jej stronę i zaczyna na nią szczekać.
Ze względu na to, że Spajki jest psem myśliwskim, uwielbia kopać dziury, tarzać się w błocie, biegać po lasach, polach, łąkach itp. Uwielbia też gonić inne zwierzęta np. koty XD

Na dzisiaj to tyle :)
W następnym poście pokażę wam zabawki Spajkiego ,smycze i obrożę :)
Bardzo, ale to bardzo dziękuję właścicielce Soni za zrobienie cudownego szablonu :*
Zapraszam na jej stronę : link
Oraz bloga : link
Do następnego !
Zuzia&Spajki
Jak widzicie na zdjęciu, jest mój podpis, ponieważ nie chcę aby zdjęcia mojego psa były gdziekolwiek  wykorzystywane :)

2 komentarze:

  1. W sumie nie zrobiłam ci szablonu tylko trochę ulepszyłam,nie mniej jednak jest mi bardzo miło :) Jeżeli chodzi o ten post zamień słowo ''Baba'' na pani bo dziwnie to wygląda xd Poza tym wszystko jest ok :) Czekam na następny post.


    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo zamienione :)
      Kolejny post być może dzisiaj ❤

      Usuń