wtorek, 15 listopada 2016

Moje sposoby na udaną sesje z psem :)

Witajcie w kolejnym poście :)
W dzisiejszym , zgodnie z obietnicą , przedstawię wam moje sposoby na udaną sesję z psiakiem :)
Zapraszam do czytania !
Czego będziecie potrzebować ?
* Standardowo obrożę/ szelki oraz smycz.
* Dobrze by było, gdybyście mieli ulubione smakołyki waszego psiaka, wtedy na pewno się na was skupi :)
* Możecie też wziąć akcesoria do zdjęć, czyli np. czapkę mikołaja.
* No i nie może zabraknąć sprzętu do roienia zdjęć, w moim przypadku jest to Canon d600 ( coś mi się pomyliło i w Q&A pisałam że Nikon XD )
Gdzie najlepiej się udać ?
Moim zdanie, tam gdzie nie ma innych psów, aby nie rozproszyć naszego pupila. Nasze ulubione miejsca to pole i pobliski las.
A teraz trochę na temat samych zdjęć :)
Pomimo, iż nie jestem profesjonalnym fotografem, to coś o robieniu zdjęć wiem, a oto podstawowe rady :

1. Nie róbmy zdjęć ze zbyt bliska. Sami oceńcie jak to wygląda ...
Dla zdjęć z bliska mówimy NIE !
2. Jeżeli robicie zdjęcia lustrzanką, tak jak ja, odpowiednio nakierujcie ostrość :)
Na powyższym zdjęciu, ostrość nie została odpowiednio nakierowana :/

3. Robiąc zdjęcie, postarajmy się, aby psiak patrzył w aparat 
Spajki ma focha XD
4. Starajmy się objąć całego psiaka, nie ucinajmy mu żadnej części ;)
Nie wygląda to za dobrze, prawda ?




5. Wybierzmy ładne tło, np. drzewa, zboża, wysoka trawa ...


Ostatnie zdjęcie, z całej sesji, wyszło najlepiej. Mimo tego że Spajki spojrzał na mnie "pół wzrokiem" i tak jestem dumna z efektu !

Mam nadzieję, że post wam się spodobał i , że któraś z moich rad wam się przyda :D
Pozdrawiamy Zuzia&Spajki

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy post. Spajki ślicznie prezentuje się na tym tle. :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    julia9876543210.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń