niedziela, 1 października 2017

50 faktów o NAS !



Hejka kochani !
Dzisiaj przychodzę do was z postem, pt. "50 faktów o NAS". Jeżeli nas jeszcze nie znacie, lub chcecie dowiedzieć się o nas trochę więcej, to zapraszam do przeczytania :) 

1. Spajki to pies W TYPIE foksterriera krótkowłosego
2. Ma rok i 3 miesiące
3. Jego sierść zdobią 3 kolory
4. Jest psem średniej wielkości

5. Nie toleruje obcych psów oraz ludzi
6. Uwielbia biegać, skakać, pływać, kopać itd. 
7. Jego mama to czystej krwi foksterrier 
8. Ulubione smakołyki młodego, to talaki drobiowe od KrakVet
9. Spajki nie jest psem domowym
10. Ma swoją budę i kojec
11. Nie przepada za zdjęciami, aczkolwiek zawsze wychodzi na nich uroczo
12. Z każdym moim zwierzęciem chce się bawić poprzez gryzienie
13. Lubi polować
14. Kiedy się go nie wypuści, aby się wybiegał, potrafi obgryzać swoją budę
15. <--------- tyle ma zabawek XD
16. Spajki ma jednego brata z tego miotu

17. Początkowo miał mieć na imię Fox
18. Później Skrapi
19. I w końcu Spajki

20. Uwielbia dostawać paczki i sam je sobie otwiera
21. Woli mokrą niż suchą karmę
22. Nie potrafi chodzić na smyczy
23. Aktualnie posiadamy akcesoria od PinkyPaws, Modna Koza, Dog's Profit i z zoologicznego
24. Chodzimy na spacery trwające średnio 1,5h - 2h
25. Spajki uwielbia chodzić z nami na grzyby i przynosi je w pysku

26. Wolimy obroże niż szelki
27. Oraz smycze zwykłe niż automatyczne
28. Szarpaki zamiast friesbee
29. Smaczki naturalne zamiast "suchych siasteczek" 
30. Chyba wydaję więcej kasy na psy niż na siebie XDD
31. Mam na imię Zuza
32. 25 października skończę 15 lat
33. Moje pasje to fotografia i behawiorystyka
34. Uwielbiam spać !
35. Kocham słodycze <3
36. Zarówno swoje jak i psie rzeczy kupuję w pepco
37. Uwielbiam zakupy
38. Moje ulubione kolory to czarny, biały i kolory pastelowe
39. Wszystkie rzeczy Spajkiego stoją w moim pokoju
40. Oprócz Spajkiego mam jeszczę suczkę Sonię i kotkę Florkę
41. Aktualnie Spajki posiada 5 obróż (?)
42. 3 smycze
43. i 2 pary szelek
44. Spajki to psychiczny pies
45. Czasem ma takiego downa, że szok
46. Swoimi pazurami podarł mi 2 pary spodni
47. Dlatego wychodząc z nim lub idąc się z nim bawić zakładam najgorsze ubrania
48. Spajki posiada fanpage i bloga o nazwie SjakSpajki
49. Raz w życiu robiłam psie zakupy przez internet
50. Z moimi zwierzętami jestem bardzo związana i nie potrafię wyobrazić sobie życia bez nich <3

Bardzo dziękuję, jeśli przeczytałeś/łaś ten post do końca. Mam nadzieję, że dowiedziałeś/łaś się o nas czegoś więcej :)
Tymczasem dobranoc !

1 komentarz:

  1. Ciekawy post,fajnie jest dowiedzieć się czegoś więcej o Was :D
    Ps. Ja też wydaję chyba więcej na psa niż na siebie... Ehh xD

    OdpowiedzUsuń