czwartek, 26 stycznia 2017

NOWOROCZNE Q&A cz.1/4

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Dzisiaj post odnośnie odpowiedzi na zadane na fanpage'u pytania !
Było ich aż 81 !
Nie spodziewałam się tak dużego odzewu <3
Ze względu na tak dużą sumę pytań postanowiłam podzielić je na 4 części ( po 20 pytań w każdej )
To co ? ZACZYNAMY !


1. Rasowy czy mieszaniec?
Szczerze to sama nie wiem. Jego mama jest z hodowli i posiada rodowód, Spajki nie. Więc chyba mieszaniec <3

2. Jakie są ulubione smaczki Spajkiego ?
Hmm.. Chyba Vitakraft :)

3. Spacer w lesie czy w mieście ?
W lesie !! <3

4. Skąd masz Spajkiego ?
Od kolegi mojego taty :D

5 Czy korzystacie z konga, Snack-Balla ?
Póki co nie :)


6. Jaką karmę je Spajki?
Aktualnie Purinę i Dolinę Noteci 


7. Ile czasu masz Spajkiego ?
Chyba chodziło odkąd jest ze mną. Jeśli tak, to mam go od sierpnia <3

8. Karma mokra vs sucha ?
Zdecydowanie mokra !

9. Smycz automatyczna vs zwykła ?
Zwykła :)

10. Spacer w ubranku vs bez ubranka ?
Wolimy bez :)

11. Ulubione rasy ?
Labrador, Foksterier, Pekińczyk, Owczarek niemiecki i Border collie :)

12. Co sądzisz o pekińczykach ?
To bardzo urocze i mądre psiaki <3 Sama mam 2 i nie wyobrażam sobie życia bez nich <3

13. Czy Spajki jest agresywny ?
Nie :)

14. Jakie masz zwierzaki oprócz Spajkiego ?

Mam 2 pekińczyki ;*

15. Dlaczego założyłaś  stronę o swoim psie ?
Zainspirowali mnie inni :)

16. Jakiej jest rasy ?
Foksterier krótkowłosy


17. Ile ma lat ?
Dokładnie 8 miesięcy <3

18. Czy przyjmujecie paczki od fanów ?
Jasne <3

19. Kiedy macie ferie ?
Teraz <3

20. Jak najczęściej spędzacie wolny czas ?
Idziemy na bardzo długi spacer do lasu :)


I na dzisiaj to wszystko :)
Jutro pojawi się druga część :D
Wyczekujcie !

Pozdrawiamy
Zuzia&Spajki







2 komentarze:

  1. Super! Czekamy na odpowiedzi na nasze pytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że udzieliłaś odpowiedzi na te pytania i czekam na kolejne części <3
    Pozdrawiam,
    ironniesamowitypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń