poniedziałek, 6 lutego 2017

Recenzja ubranka od PinkyPaws.pl





Ponad miesiąc temu, do testów otrzymaliśmy ubranko od niezastąpionych www.pinkypaws.pl.
Od razu zabraliśmy się do testów !

O FIRMIE 
Prowadzą ją ludzie kochający zwierzęta, szanujący je i starający się je zrozumieć.
Podóżując dużo po świecie widziałam ślicznie ubrane pieski, w szykowne, eleganckie ubranka. Zaczęłam kupować mojemu psu ubranka i akcesoria za granicą, szyłam je dla niego sama, aż pomyślałam, że wszystkie pieski powinny mieć dostęp do takich ślicznych ubranek i akcesoriów. Chciałam aby były estetyczne i dobrej jakości, przyjazne zwierzętom. Wybrałam więc dwie marki uznane na świecie i rekomendowane przez większość Właścicieli psów i kotów.
Ubranka i akcesoria dostępne na Pinky Paws są nie tylko modne, bardzo dobrej jakości, zgodne ze światowymi trendami - są też wygodne i niekrępujące ruchów co jest bardzo ważne dla komfortu naszych Pupili.
Uszyte są z dużą starannością, w większości z naturalnej bawełny a dla zachowania łatwości utrzymania w czystości i elastyczności z dodatkiem poliestru lub spandexu.
Sygnowane są przez światowe marki, takie jak Pinkaholic NY i znana wszystkim koneserom Puppia.
Polecam produkty z Pinky Paws wszystkim Pupilom, największy jednak wybór znajdą tu małe rasy i szczenięta.


MATERIAŁ I WZÓR 
Ubranko na plecach wykonane jest z dzianiny a w obszarze piersi - z tkaniny polarowej :)
Posiada bardzo ładnie wykrojony dekolt oraz krótkie rękawki.
Jest pikowana. Na czubku kaptura posiada mały, biały pompon. 
Wzór w jodełkę oraz renifery wprowadzają w świąteczny nastrój. 
Bluza dostępna jest w dwóch kolorach :

ROZMIARY I CENABluza dostępna jest w rozmiarach od S do XL 
Koszt to 120 zł 
Myślę, że jak na bardzo dobrą jakość, oraz odpowiednio dobrane materiały, cena nie jest zbyt wysoka. 

INNE INFORMACJE 
Bluza jest zakładana przez głowę. Może to utrudniać zakładanie niektórym psiakom, Spajkiemu też.
Jakościowo jest bardzo dobra. Nigdzie się nie pruje.
Posiada dziurkę na szelki.
Dzięki odpowiednio dobranym materiałom, łatwo można strzepać różne rzeczy, np. śnieg :

MOJE ZDANIE :
Według mnie ubranko jest przeznaczone dla ras mniejszych niż Spajki.  Jest idealne na zimowe spacery. Nie krępuje ruchów psa, co jest bardzo ważne. Co prawda posiada dziurkę na szelki, jednak o wiele lepiej jest założyć szelki na bluzę. Materiał jest bardzo wygodny i miły w dotyku. 
Nie brudzi się łatwo. Polecałabym bluzę dla psiaków mniej aktywnych. Bardzo łatwo się czyści, co jest wielkim plusem ! 


PODSUMOWUJĄC
+ Dobra jakościowo
+ Odpowiednio dobrane materiały
+ Duży wybór rozmiarów
+ Odpowiednia cena
+ Nie brudzi się łatwo
+ Łatwa w czyszczeniu 


- Zakładana przez głowę ( nie dotyczy wszystkich psiaków )

Link do bluzy : http://pinkypaws.pl/pl/p/Bluza-ocieplana-WINTER-PARK-Pinkaholic-NY/121

Pierwszy raz miałam styczność z pisaniem recenzji ubranka, dlatego recenzja nie jest jakaś najlepsza, ale w przyszłości będzie lepiej !

Tu kilka zdjęć samego ubranka oraz Spajkiego w ubranku :) 


 


Mam nadzieję, że się podobało :)
Pozdrawiamy 
Zuzia & Spajki 

1 komentarz:

  1. Jakie śliczne ubranko *-*Zapraszamy do nas http://czterylapyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń